Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@navestudio.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Voorwaarden retourneren
Heb je de bestelling ontvangen maar wil je het retour sturen? Je kan dit tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. Je hebt na de annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het product orderbedrag terug gecrediteerd. De verzendkosten voor een retour zijn voor eigen rekening. Ook draag je zelf het risico door te retourneren naar Nave Studio.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Nave Studio geretourneerd te worden. Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd is dan nodig? Om het product te verkopen, kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg, en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling. Wij zullen het verschuldigde aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Heb je een vraag? Via dit mailadres: info@navestudio.nl of via de contact pagina kun je de vraag stellen.